tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Sunday, April 29, 2012

selamat ulang tahun awak !


29 april 2012 ahad,
sudah tiba masanya sahabat aku berusia 21 tahun
semoga dipanjangkan umur hendaknya

awak, hari ini hari lahir awakkan
semoga tuhan merahmati hidup awk
semoga awak dipanjangkan umur
dan semoga awak dimurahkan rezeki

saya tahu kini saya bukan lagi insan yang berharga di hati awak
tapi saya nak awak tahu yang awak sentiasa menjadi sahabat terbaik saya
insyaALLAH :)

mungkin berlaku sedikit kesilapan dalam hidup kita
sehingga awak membuang persahabatan yang telah kita bina
saya tahu awak kini lebih bahagia
lebih bahagia dengan sidie, teman awak

awak, sungguh pun saya benci awak yang sekarang
saya tetap tak boleh lupa kisah indah kita
kisah suka duka kita
dan segala kisah tentang kita

masihkah awak ingatkan saya
seperti mana saya meningati diri awak disana ?
masihkah awak merindui saya
seperti mana saya merindui diri awak disana ?

saya sedar saya bukan sesiapa dihati awak
setidak tidak nya ingatilah saya sebagai kisah silam awak

akhir kata saya pada hari kelahiran awak ini,
semoga awak bahagia selalu :)