tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Saturday, April 21, 2012

mr.crush


sabtu ( 210412) jam 10.05 minit pagi
saat aku keseorangan duduk dipejabat aku melayari laman sosial
dan aku tertaip __________.blogpot.com

blog?
ya, blog seorang insan yang aku minati
dari dahulu hingga ke saat ini
he's my MR.CRUSH

aku pernah punya saat saat bahagia dengannya
tapi ia hanya sebentar, mungkin sekadar tempat die melepaskan duka lama
semenjak aku "ditolak" aku tekad tidak akan menaruh harap lagi

selepas 30 hari anggaranku
dan hari ini aku mencemar duli dengan mengunjungi blog die
SEDIH dan itu ayat pertama aku selepas menyelongkar blog itu

cerita terbaru nya membuat kan aku tahu yang aku juga ditempat die
aku SAYANG die tapi die SAYANG ex die
dan itu sudah menunjukkan aku tak mungkin berada dihati die

apa pun yang terjadi di kemudian hari
aku hanya mahu die sedar yang die tetap MR.CRUSH aku
mungkin untuk dulu, kini dan selamanya
sehingga aku bertemu dengan pemilik tulang rusuk kiriku :(

kenapa aku suka die ?
sebab dalam nama die ada nama aku
itu sudah cukup dan memadai.