tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Sunday, January 20, 2013

kasih ^___^


Farah Suraya, Huzzairah, Siti Aqilah, Siti Sarah, Nur Asiyah, Athirah, Nur Nadzirah, Fatin Nadia
Fatin Juanah, Norfaizah, Rohayah, ME, Nor Juliana, Siti Suhaila

korang... kawan-kawan rumah 14
aku rindu kenangan kita semua
saat kita semua bergelak ketawa
saat kita harungi kesusahan bersama-sama

FARAH : yang sentiasa sudi berkongsi masalah dgn aku. (selena gomes dpm6b) 
EIRA : selalu tidur berpelukan dengan aku.. selalu bagi pinjam selimut "sakit" warna biru.
QILA : kawan pertama yang aku kenal dekat politeknik. (semakin naik sem, semakin naik berat bdn die)
SARAH : anak sulung bagi aku dengan juanda, sangat matang. (tembam tapi comel!)
SIYAH : satu-satunya kawan aku yang dah bertunang, sesuai dengan kematangan nya. ( sgt tegas)
TIRAH : yang tak mampu sorok airmata dia dari aku. (nia kama la akk..kama blh nmpk dr mata akk tu)
NAD : lahir bulan yang sama dengan aku. (hari-hari wish bezday)
YAYA : manja, ya itu dia.. kwn yang pling suka bermake up!
ATIN : sama-sama pernah on diet, tapi last-last dua2 makin tembam.
IZAH : yang suka menyanyi dalam kelas. ( kalau geram, suka gigit orang. SAKIT !)
YAYA : yang ppaaallliiinnnggg rapat dengan aku, mungkin sebab sma-sama jawa, so tu yang rapat :)
JUE : erm..no komen, kami biase-biase je.. tak terlalu rapat, tak terlalu jauh.
SUE : kwn yang pling aku rindu, rindu saat bergembira masa praktikel sama-sama :'(

walaupun sekarang kita semua dah tak macam dulu
aku tetap sayang korang semua
mungkin sekarang aku cepat sentap, tapi percaya lah aku sekarang lebih matang dan terbuku dari dulu.
apa yang aku tulis tu lah ape yang aku maksudkan.

aku harap kita semua akan saling bermaafan 
sebelum segalanya berakhir..amiinnn.....