tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Sunday, February 12, 2012

jatuh cinta ke ini ?


tak kenal maka tak cinta
tapi aku tak kenal pun dah jatuh cinta
mungkin si bintang LEO ni memang semulajadi sifatnya mudah jatuh cinta

aku hanya kenal mamat nie kat laman laman sosial je
mula dari BLOG pastu aku "terjumpa" MUKABUKU dia
then bila aku dah berjinak jinak di BURUNGBIRU aku cari dia disana
jodoh kuat aku jumpa juga dia disana

sungguh aku rasa jatuh cinta
tapi aku tahu ini cuma cinta SATU ARAH
dalam kata lain cinta yang bertepuk sebelah tangan la kan

bila mamat nie balas teguran aku dekat laman sosial sumpah aku suka sangat
rasa macam cinta berbalas
aiceh ceh ceh ..perasan gitu

bila aku tahu dia dah ada pacar aku rasa kecewa yang amat
sebab gambar gambar dia n pacarnya sungguh romantik
sejak itu aku mula kurang "menyelongkar" page dia

tapi tapi tapi
sekarang aku tahu dia kembali solo
peluang cerah tapi untuk mengatakan minat kepadanya itu adalah MUSTAHIL

mak cakap kalau kita suka dekat seseorang tu lebih baik kita diam je
simpan untuk diri sendiri
mana tahu TUHAN mendengar doa kita dan memakbulkannya
INSYAALLAH dia akan jadi milik kita

sampai sekarang aku simpan rahsia nie
biarlah dia tak tahu tentang aku janji aku tahu tentang die
hari hari aku tengok profile picture dia

AWAK KALAU AWAK PUN RASA APE YANG SAYA RASA
CEPAT CEPAT POST KAT WALL SAYA
ATAU MENTION SAYA DEKAT TWITTER

saya suka awak sangat !!