tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Thursday, February 16, 2012

tindak balas :)


dalam kesejukan angin malam sambil ditemani hujan renyai renyai
tangan aku mula membuka lenbaran blog untuk mencoretkan kisah indah yang meniti dihari hari
saat aku bergelar "tanpa pasangan"

ini merupakan saat terbaik untuk aku menyelongkar mamat tu
mamat yang aku minat sejak september 2011
dan perkenalan ini seratus peratus di alam maya

memang indah bila angan angan yang kita ukir menjadi kenyataan
tapi adakah indah itu akan berkekalan?
aku terlalu cepat melatah sehingga tersenyum senyum seperti kerang tidak wangi tatkala di mention oleh die
juga tatkala di komen :)

seandainya tindak balas ini ada sesuatu yang indah tersirat
aku sedia menerima kemungkinannya
kerana aku tahu setiap tindakan yang diambil pasti ada balasan

wahai encik mamat, serius saya suka awak SINCE I READ YOUR BLOG...
i love the way you WRITE and the way you THING :)

dan apabila saya berbicara tentang perasaan, saya tidak akan tersenyum
kerana bagi saya ia merupakan perkara penting !
dan untuk awak juga, saya mohon maaf sebab tidak berjaya halang rasa indah ini .....