tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Monday, October 15, 2012

SI MALANG.


bermula di suatu petang
dengan kelapangan waktu yang melampau
aku merajinkan diri menaip, menulis dan merancana laman ku

kisah hidup yang bukan rekaan
benar sebenarnya
cinta yang kecundang, cinta si gadis malang

beberapa kali menyulam kasih
dirinya yang malang terus terus diburu malang
meskipun malang tidak berbau
tetapi si gadis ini memiliki bau si malang

bertapa sadisnya hidup si gadis
belajar untuk setia dan akhirnya dia ditinggalkan
dan segala-galanya di himpap keatas dirinya kembali

pernah terdetik dihati si gadis malang ini
" kalau aku setia mesti aku akan ditinggalkan "
diselangi suara-suara halus
" kalau begitu untuk apa kau setia? akhirnya kau akan kalah ."

tidak berhak ke gadis malang ini memiliki cinta?
cinta dri jejaka yang tidak akan membuatnya sengsara
masih berpeluangkan si gadis malang ini menemui bahagia?
bahagia yang tidak ditemani duka dan lara

akan malang selamanya kah kisah gadis ini?
dan adakah dia akan kekal sebagai si MALANG ???