tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Tuesday, October 2, 2012

tragedi OKTOBER.


02 oktober 2012
hoye hoye pensyarah insuran buat aktiviti luar
pernah korang belajar insuran diluar kelas?
hahah puan aku Puan Haniza binti Baharom
memang kreatif sebab terfikir nak buat aktiviti ni.

"sport quiz"
memang sport sebab berpeluh-peluh yang amat
ade 5 kumpulan dan mempunyai tema masing-masing

seronok. penat. panas dan bermacam-macam rasa lagi.
dalam permainan adatlah.
kalah menang tu mesti ada.
dan yang paling best kumpulan aku MENANG..
tapi menang kebelakang :)

tahniah kepada kumpulan-kumpulan yang berjaya
mungkin ini saat-saat terakhir kita semua bergembira.
dan mungkin satu hari nanti kita semua akan rindukan saat nie.


 PERTAMA


KEDUA


KETIGA




aku harap selepas tamat diploma pun 
kita semua tetap akan bersatu. sentisa bersama.
mana yang tersilap dimaafkan je la.
kita semua pun dah besar dah 20 tahun pun :)

dan terakhir kata.
selamat menghadapi semester-semester akhir nie.
"SAYANG KORANG DPM'10"