tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Monday, February 20, 2012

tempat saya !


rasa dalam hati tidak dapat disangkal
rasa dalam hati itu datang dengan sendiri
datang tanpa dipaksa dan ia rela hadir dalam jiwa

bercerita tentang TEMPAT SAYA 
ialah tempat saya dihati awak
atau lebih tepat tempat yang saya ingin duduki dihati awak

kalau awak jadi NOBITA
saya tak mahu jadi GIANT 
yang selalu buli awak, sakiti awak
malah selalu mempermainkan awak

kalau awak jadi NOBITA
saya tak mahu jadi SUNIO 
yang tiada pendirian diri, penakut
serta kaki mengampu demi kesenangan diri

kalau awak jadi NOBITA
saya tahu saya mungkin calon terakhir untuk jadi SIZUKA
sebab saya tak pintar dan selemah lembut die
malah saya juga mungkin tak layak untuk memiliki cinta awak yang terlalu untuk nya

tapi kalau awak jadi NOBITA
izinkanlah saya jadi DORAEMON
yang selalu menemani awak
walaupun kadang kadang awak melukai nya
dia tetap setia sebagai teman
tak kira sesenang atau sesusah mane pun awak
dia tetap ada...

dan sudikah awak memiliki robot ajaib ini ??