tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Monday, July 23, 2012


dikeheningan awal pagi di bulan Ramadhan
sedang aku menunggu azan subuh berkumandang
jari jemari aku dengan senang hati menari-nari di papan kekunci ini

cerita apa, tentang siapa dan untuk apa
aku sendiri kurang pasti
yang penting naluri aku benar-benar mahukan penulisan ini

kini aku di tahun akhir pengajianku
ya. tahun terakhir untuk segulung diploma
harapan aku hanya satu
dapat diploma beserta sijil dekan "AAAAAMIN"

bercerita tentang sebuah kehidupan
aku sudah sampai ke angka DUA
dimana perwatakan lebih matang harus dipamerkan

bersama teman-teman akan aku harungi dugaan hidup remaja
insyaAllah jalan terbuka untuk kami :)