tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Thursday, July 12, 2012

oh Kamsis !


Alhamdulillah dengan berkat doa ibu, ayah, saudara mara dan rakan-rakan
aku berjaya melepasi permohonan menduduki kamsis
atau bahasa-bahasa budak IPT kolej la..

mengikut kata hati
sebenarnya aku TAKNAK pun duduk kamsis nie sebab

KWN2 AKU SEMUA DUDUK LUAR !

tapi dengan pujukan ibunda tersayang
aku mengalah dan meneruskan permohonan kamsis
and harini 11 JULAI 2012
aku BERJAYA menempatkan diri di kamsis yang indah itu ;'(

walaubagaimanapun aku menganggap ini semua adalah PENGORBANAN
pengorbanan keseronokan DUNIAWI untuk kebahagian masa hadapan

buat kawan-kawan ku
RUMAH 14 atau RUMAH 10
aku harap korang semua tak sisihkan aku tau !
kalau tak aku kawan dengan *dot dot dot*

sekian sudah coretan ringkas aku petang
ini.. sebelum terlambat..
TERIMA KASIH YA ALLAH :)