tentang saya AZIERA ..

My photo
Assalamualaikum selamat berkunjung ke laman sesawang saya. ianya tidak seberapa kerana ini entah blog yang keberapa :)

sahabat handai AZIERA

Sunday, July 8, 2012

tentang seseorang

dia
dia insan yang hadir tatkala aku bukan sesiapa
perginya juga tanpa aku pinta
dia insan yang mengajar aku erti memaafkan

sikapnya yang prihatin
sering menjadi pendengar setia tatkala aku terluka
menjadi penghibur dikala aku lara
kini HILANG entah kemana

kehadiran seorang wanita lain dalam hidupnya
meragut kasih sayang itu
bukan setakat kasih sayang malah prihatinan itu

dia
yang dulu menjadi pelindung tatkala aku dibuli
menjadi pembela tatkala aku disakiti
dan menjadi satria tatkala aku dikasari
pergi meninggalkan aku sendiri

YA.kini aku kembali dipinggiri
Terima kasih DIA kerana turut menyakiti.